عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





♥خدای من♥

وقتی درست مقابل چشمانم هستی ...

وقتی در نفسهایم عطرت را حس میکنم...

ووقتی وجودم سرشار از نور توست 

چه فرقی میکند صدایت که میکنم

نگاهم به اسمان باشد یازمین؟!..

 



نظرات شما عزیزان:

angella
ساعت18:55---26 مرداد 1393
وبلاگت عالیه.قالب نومبارک.
فقط وفقط خداروعشقه
پاسخ:ممنون گلم خدا عشقه اول و اخره منه


عباس101101
ساعت18:21---25 مرداد 1393
سلام خیلی عالی مطالبتون

بانو و محمدرضا
ساعت16:34---25 مرداد 1393
سلام عزیزم/وبت زیباست/نوشته هاتو دوس دارم.../اگه یه کم بیشتر رووبت کارکنی مطمئنم پربازدید میشه!!/
دوس داشتی بهم سر بزن خانومی....


آوا
ساعت16:34---25 مرداد 1393
سلام دوست عزیز
وب خیلی خوبی داری ... جملات بسیار زیبایی هستن...موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 / 5 / 1393برچسب:, ] [ 1 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1